divendres, 25 de novembre del 2011

Toni "Pato" Lencina

Sessió amb Toni "Pato" Lencina

Segona sessió d'improvisació. La veritat és que hi va haver certa màgia, tot es va donar de forma força espontània. Què puc dir d'en Toni, amic, company de moltes formacions i aventures musicals.

Va tocar el tenor, un Selmer Mark VI i una boquilla Guardala, so dels 80's. També es va atrevir amb la flauta Yamaha que tinc a l'estudi, comprada amb tota la intenció d'estudiar-la, però amb tres saxos no trobo el moment...excuses.

El resultat varen ser tres temes, un en vídeo Por Encima de Todo, Meeting Point, saxo tenor i jo al saxo baríton i Deambular Flamenco, Toni a la flauta i jo al saxo baríton.

Por Encima de Todo
Tema de saxo tenor sol que va escriure dedicat a la seva ex-dona. Tema romàntic...




Meeting Point
Improvisació, a la recerca d'un punt de trobada. Toni "Pato" al saxo tenor canal dret i jo amb el saxo baríton al canal esquerra.
Deambular Flamenco
Improvisació amb cert regust flamenc. Toni "Pato" a la flauta canal dret i jo amb el saxo baríton al canal esquerra.



Fotos de la sessió


"A veure aquesta flauta..."


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada